[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

selim ok selimok at gmail.com
1 Tem 2007 Paz 16:22:17 EEST

01.07.2007 tarihinde Evrim Furuncu <evrimfuruncu at gmail.com> yazmış:
> Windowsta uçan bilgisayar Pardusta ramde hata var diye mi yavaş
> çalışıyor?Duyduğuma göre windows daha seçiçi bir işletim sistemi,sonuçta
> zırt pırt mavi ekran hatası yiyen arkadaşlar varmış.Bence olay başka bir
> yerde.Benim düşünebileceğim tek şey hardiskte hata olmasıdır(hani geç okur
> sistemi bekletir vs.).Yoksa donanımda pek bir hata olmaz gibi
> geliyor.Sonuçta windowsta çalışıyor! :P

Windows'ta ucan kismini atlamisim ilk iletinin. Bu nedenle ikinci
yazimda "Bunu anlamanin yolu baska bir isletim sisteminde de ayni
seyin olup olmadigini söylemeniz. " dedim. Zaten söylenmis özür
dilerim. Donanim sorunu ihtimali oldukca düsüyor evet.

Iste bu nedenle bize bir de top ciktisi lazim. Madem bu kadar yavas,
yavaslatan birsey olmali, uygulamalardan biri ise gereksiz islemci
yiyor ise bunu top ciktisindan görebiliriz (belki :)

Iyi calismalar,
Selim