[Pardus-kullanicilari] pardus ta 3boyut imkanı

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
1 Tem 2007 Paz 14:54:47 EEST

-ilk sorum su ekran kartýmýzýn ne oldugunu nasýl
ogrenebiliriz?

-ikincisi pisi bul dan beryl core u kur dedim alttaki
hatayý verdi:

Sandbox violation: mkdir (share -> /usr/share)
Sandbox violation: mkdir (beryl -> /usr/share/beryl)
Kurulum baþarýsýzlýða uðradý.
Traceback (most recent call last):
  File "error", line 18, in install
  File "/usr/lib/pardus/pisi/actionsapi/autotools.py",
line 124, in install
    raise InstallError(_('Install failed.'))
pisi.actionsapi.autotools.InstallError: Kurulum
baþarýsýzlýða uðradý.
Sistem Hatasý: Program Sonlandýrýldý.

Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu
kullanýnýz.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug
seçeneðini kullanýn.

--- Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com>
wrote:

> Merhaba;
>
> Eðer ekran kartýnýz NVIDIA ise herhangi bir sorun
> yaþamadan Beryl
> kurabilir ve kübik masaüstünüzü kullanabilirsiniz.
> Maalesef ATI ekran
> kartlarýnýn sadece sýnýrlý bir kýsmý bu imkaný
> saðlýyor.
> Bu konularla ilgili olarak pardus wikisi
> (http://www.pardus-wiki.org)
> nde daha detaylý bilgiler bulabilirsiniz.

> programlarý
> az

> mý?

> alternative vehicles. Visit the Yahoo! Auto Green
> [...]

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz