[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
1 Tem 2007 Paz 05:24:38 EEST

Windowsta uçan bilgisayar Pardusta ramde hata var diye mi yavaş
çalışıyor?Duyduğuma göre windows daha seçiçi bir işletim sistemi,sonuçta
zırt pırt mavi ekran hatası yiyen arkadaşlar varmış.Bence olay başka bir
yerde.Benim düşünebileceğim tek şey hardiskte hata olmasıdır(hani geç okur
sistemi bekletir vs.).Yoksa donanımda pek bir hata olmaz gibi
geliyor.Sonuçta windowsta çalışıyor! :P