[Pardus-kullanicilari] error17: cannot mount selected partition

alptugay değirmencioğlu dj.turkmaster at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 22:57:40 EET

bilgisayarımda 80gblik samsung harddiske windows xp yüklü idi ama pardus
kurmak için bi tane 10gblik maxtor harddisk aldım ve anakarta taktım ve
pardusu ona kurdum kurulumun en sonunda çıkan grub sorusunda da pardusun
kurulu olduğu harddiski seçtim ve seçili harddikin başına kur seçeneğini
seçtim sonra biosatan primary boot device olarak pardus yüklü harddiski
seçip bilgisayarı başlattım ama sonra error17: cannot mount selected
partition diye bi hata mesajı aldım sonra devam etmek için bi tuşa basın
diyordu bastığımda pardus2007 ve windows(ntfs) diye iki seçenek karşıma
çıktı bu arada bu çıkan ekranda birsürü dikey çizgiler vardı neyse o menüden
pardusu seçtiğimde yine aynı hata mesajını verdi windowsu seçincede aynen
sonra bende biostan primary boot deviceyi windowsun kurulu harddisk olarak
değiştirdim we windows süzgün başladı ama şu an pardus açılmıyor bunun
nedeni nedir nasıl çözebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

--
-----
Fight back spam! Download the Blue Frog.