Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 12, Konu 558 Webcam sorunu

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
31 Oca 2007 Çar 21:54:36 EET

>From: pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
>To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>Subject: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 12, Konu 558
>Date: Wed, 31 Jan 2007 21:42:56 +0200
>
>Pardus-kullanicilari listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
>	pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
>World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
>ziyaret edin:
>veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
>şu adrese gönderin:
>	pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr

> [...]
Pardus geliştiricileri ve Kullanıcıları
Ben 39 yaşında bir sınıf öğretmeniyim.Pardusu duyunca indirdim ve kurdum.Ata
sürümü ve ardından 2007 ama her şey normalken Logitech quich cam mesengeri
bir türlü kuramadım güncellemeleri yükledim soylenenleri yaptım ama
olmuyor.samsung ml 1610 yazıcım var sürücüleri yükledim ama verimli
calışmadı. web cam sorunumu ilettim aldığım cevaplarda tarif edilenleri
yaptım olmadı olmadı...
Ben windows u tamamen silmiştim ama yine onuda kurmak zorunda
kaldım.Efendiler ben pardus kullanmak istiyorum bu sorunları düzeltmemde
bana yardım edin lütfen

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/