[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

mehmet nebioglu nebioglumehmet at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 21:15:05 EET

İki farklı aylık PC dergisi, şubat ayında tüm Pardus deposunu (Yaklaşık 4
GB) okurlarına dağıtmaya hazırlanıyor. Bu dergilerden biri sayfalarını
"tamamen" Pardus'a ayırırken (*Pardus Özel Sayısı*), öbür dergi bu aydan
itibaren sürekli yer vereceği *Pardus sayfalarını* başlatıyor! Kısacası,
"gümbür gümbür" geliyoruz :)…

diye haber okumuştum bir zamanlar dört gözle şubat ayını bekledim ama pc
dergilerini incelediğimde böyle bir olaya rastlamadım bilen veya gören varmı
bizede bildirirse bizde faydalanırız herkese bol parduslu günler..