[Pardus-kullanicilari] TDİ de PARDUS..

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Oca 2007 Çar 20:26:45 EET

31 Oca 2007 Çar 20:07 tarihinde, Canberk Demirdelen şunları yazmıştı:
>  Şimdi öğrendim ki bugün Pardus için işletmemize gelmişler ve görüşmüşler.
> Önümüzdeki Çarşamba günü yönetici düzeyinde bir görüşme daha olacakmış. Ve
> bende davet edildim.
En güzel kısmı buydu herhalde haberin.. İnsanın çalışmalarının zaman içinde de
olsa değerinin bilinmesi, hatırlanabilmek ve dinlenmek... Sabırlı bir şekilde
uğraşmaya devam etmemiz gerektiğine dair harika bir örnek... Tebrikler...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->