[Pardus-kullanicilari] aixgl ve beryl krulumu ve donanım

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 20:08:12 EET

31.01.2007 tarihinde MUSA AKTAS <musaaktasts at hotmail.com> yazmış:

> ekran kartım Nvidia Geforce 7300 LE
> aixgl ve berly kurmaya
> calısıyorum.yolladığınız verileri takip ederek
> bu asamaya kadar geldim.parantez içindeki komutu verdiğimde dizin yok
> diyor.ne yapmam gerekiyor.

ekran kartınız nvidia ise işiniz kolay gözüküyor. o belgelerdeki herşeyi
yapmayın sadece nvidia
için olan kısımları yapın.

pardus pardus # su -

> pardus ~ # (/usr/libexec/opengl-update xorg-x11)

bu komutu parantez içinde vermeyeceksiniz, ayrıca nvidia için buna gerek var
mı emin değilim.
verilmesi gereken komut : update-opengl nvidia
ve sonrasında: update-environment

takıldığınız konuları eş zamanlı olarak pardus sohbet odasındakilere
sorabilirsiniz.
bunun için pardus>programlar>internet>konversation programını açın. bağlan
deyin.
varsayılan olarak #pardus odasına bağlanacaksınız. görüşmek üzere...