[Pardus-kullanicilari] live usb

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 19:24:33 EET

Bende zamınında araştırmıştım ama sanırım Pardus 2007'yi USBden çalıştırıp
kullanan yok. Yeri geldiği için söylüyorum, belki size biraz şov gelecek ama
bence gerekli bir şey; Kurulan,Çalışan CD yapan geliştiriciler acaba USBden
Çalışan hazır bir ISO yapsa, biz direk çekip USB belleğe kopyalasak kursak
nasıl olur? Böylece sağa sola gittiğimizde hem kendi sistemimiz olur hemde
güvenli olur. Tabii bir tür ana sistemle senkronizasyon sağlayacak ara
program da olması gerek (dışarıdan mail kontrol ettim mesela, eve geldim
taktım sisteme, otomatik değişikleri gördü ve ana bilgisayardaki epostaların
arasına kopyaladı gibi)

Ayrıca bu USB versiyonu Beryl içerebilir. Böylece bir arkadaşa gidip onu da
5 dk içinde Pardus'çu yapabiliriz :)

Not: Web arayüzümden ayarlamama rağmen kendi meajlarımı göremiorum, neden?