[Pardus-kullanicilari] Pardus'te vmware kurulumu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
31 Oca 2007 Çar 18:59:33 EET

31 Oca 2007 Çar 17:49 tarihinde, ismail buhur şunları yazmıştı:
>  Merhaba

Merhaba,

>  Pardus 2007 Kullaniyorum ve vmware programini diger linux
> surumlerine kurdugum gibi Pardus'e kuramiyorum bu konuda yardimci
> olurmusunuz

Tam sorunuzun cevabı değil ama. Depolarımızda şu an aynı işi
gören "virtualbox" isminde bir paketimiz var. Bir deneyin isterseniz. Belki
ihtiyaçlarınızı karşılar. Pardus paketi olduğu için de kurulumuna ek bir çaba
harcamanıza gerek yok.

- Faik