[Pardus-kullanicilari] paketlerin anlam ve önemi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Oca 2007 Çar 18:24:46 EET

31 Oca 2007 Çar 17:56 tarihinde, tayfun şunları yazmıştı:
> Güncellenen birçok paket var. Bunların kısa açıklamaları anlaşılmaz
> olabiliyor. Söz konusu güncellemelerin hangisi işimize yarar anlamamız için
> ayrıntılı ve detaylı bilgi nereden temin edilir? Var mı bu imkan? Bir de
> Gereksiz diye kaldırdığım bazı paketlerin sonucu, kullandığım programlar da
> kalkıyor. Mesela dün ne halt ettiysem pisi kayboldu ne yapacağım şaşırdım.
> Şimdi işten çıkıp eve gidince uğraşacağım üzerinde. Bu konularda bilgi
> lütfen...
Güncellemelerin gerçekten ÇOK küçük paketler haline gelmesi için bazı
denemeler yapıyoruz, bittiğinde deneyimsiz kullanıcılar için çok tehlikeli
olabilen gerekli/gereksiz ayrımını çok dert etmeyeceğinizi umuyoruz. O güne
kadar siz bütün güncellemeleri yapın lütfen...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->