[Pardus-kullanicilari] pardusman ile pardus cdsi oluþturma

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 15:49:43 EET

Hazır yazıyla uğraşan birini yakalamışken şunu sormak istiyorum. Pardusman
henüz Türkçe görünmüyor. Tabi ekran görüntülerine bakınca. Acaba bunun
nedeni nedir? Yoksa Türkçe'si var ama ekran görüntüleri ingilizce kullanılan
sürümden alıntı mı?

Birde henüz pisi dosyası yok. Bir pisi dosyası oluşturmak için eksik olan
şeyler nedir acaba? Yani henüz pardusman tam olgunlaşmadı diye mi? Eğer öyle
isi bir beta sürüm şeklinde kararlı depoya konmadan bir pisi paketi
oluşturulabilir. Bunun dışında bir sebep var ise bu sebepler tam olarak
nelerdir?

Herkese kolaylıklar diliyorum.