[Pardus-kullanicilari] matlab

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
31 Oca 2007 Çar 14:59:55 EET

Murat Şenel yazmış:
> 2007/1/31, r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr <mailto:rklm at elektrik.gen.tr>>:
>
> Selam,
>
>     matlab ı pardusa kurup sorunsuz şekilde çalıştıran varmı...
>     tecrubelerini aktarırsa sevinirim....
>

> Matlab'e muadil ve bence onun kadar iyi bir program mevcut. Scilab.
> Contrib deposundan kurup deneyebilirsiniz.
> sudo pisi bi
> http://svn.pardus.org.tr/contrib/applications/science/scilab/pspec.xml -d
> sudo pisi it scilab*.pisi
>
> Matlab komutlarıyla bir karşılaştırmasına bakmak isterseniz, şuraya
> bakabilirsiniz:
> [...]

scilab ve octave i biliyorum... oldukca iyiler ancak matlab kadar iyi
bulmadım. belkide onlarda yeteri kadar calisma yapmamamdan biraz zorluk
cekmemdendir.... matlab ve gerekli toolbox lar icin gerekli lisans
ucretini az once mathworks sitesinden hesaplatınca birden matlab den
sogudum :))  sanırım evdeki pardus a scilab ve octave kuracagım :))