[Pardus-kullanicilari] Kernel güncellmesi ardından farklı pencere davranışı

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
31 Oca 2007 Çar 00:10:31 EET

Garip bir durum belki ama son kernel güncellemesinden sonra pencerelerimin
davranışlarında değişiklik oldu. Aktif olmayan pencere transparan oluyor.
Ben mi kurcalarken yaptım yoksa son güncelleme bunu kapsıyor mu? Aslında çok
hoş görünüyor ama firefox'da sorun çıkartıyor. pencereyi küçültüp tekrar
büyüttüğümde transparanlık devam ediyor. Başka bir pencere açtığımda sorun
düzeliyor. Firefox'da gezinirken masa üstümü görüyorum arka planda :D
Herkeste aynı mı acaba bende mi farkılık gösteriyor?

Kolay Gelsin

Cem Turgut