[Pardus-kullanicilari] ln ile oluşturulan kısayollar

Server ACİM sacim at kde.org.tr
30 Oca 2007 Sal 18:15:25 EET

On Tue, 30 Jan 2007 18:02:28 +0200
"Bülent ŞENER" <bulent.sener at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
> Dizinlere oluşturduğum kısayolları bulmamın bir yolu var mı?
> Diyelim ki yazilar adlı bir dizinim var ve ben masa üstünden bu dizine ln -s
> ~/yazilar belgeler diye bir kısayol oluşturdum.
> Daha sonra ev dizinimdeki başka bir dizinden yine bu yazilar dizinine bir
> kısayol daha oluşturdum. Aradığım şey bu yazilar dizinine yaptığım
> kısayolların listesi.
>
> ---
> Bülent ŞENER
Paket Yöneticisi'nde "ara" kısmına " beagle" yaz. Orada masaüstü arama yapmak için bir program bulacaksın.
Sevgiler.

--
Server ACİM
- Besteci

http://www.serveracim.net

'Özgürlük için...' http://www.pardus.org.tr
Bu postanın dil kodlaması hakkında:
Eger bu e-postayi okurken bazi harfler farkli gozukuyorsa ve bu postayı Firefox gibi bir web tarayıcı ile görüntülüyorsanız, web tarayicinizin dil kodlamasini UTF-8 olarak ayarlayin. Firefox dil kodlamasi ayari icin asagidaki linke tiklayiniz.

http://web.inonu.edu.tr/~sacim/otherfiles/GMail_Dil_Kodlamasi.jpg