[Pardus-kullanicilari] Windows - Linux Dosya sistemi uyumsuzluğu??

Nuri Sevinç nsevinc at oldeye.com
30 Oca 2007 Sal 13:21:06 EET

Bende zaten linuxten kaynaklanacağını düşünmemiştin bana söyleneni
aktardım. ama acaba bir HDD de 2 ayrı dosya sistemi olması HDD nin rahat
çalışmasını engelliyormu diyede bi soru oluşmuştu kafamda.

gerçi bende 1 HDD üzerinde 2 partition yarattım 1i NTFS diğeri EXT3

bende windowstaki yavaşlamanın zaman aşımından olduğunu düşünmüştüm
zaten spyware filan yok kontrol ettim ek olarak fazladan çalışan
programımda yok ama sistem 2-2,5 yıllık oldu artık bi format lazım tabii :)

Şimdi toparlarsak aynı HDD üzerinde EXT3 ve NTFS dosya sisteminin
bulunmasının hiç bi zararı yok yanii.
yorum yapan herkese teşekkürler..