[Pardus-kullanicilari] Windows - Linux Dosya sistemi uyumsuzluğu??

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
30 Oca 2007 Sal 10:01:28 EET

30.01.2007 tarihinde Nuri Sevinç <nsevinc at oldeye.com> yazmış:

> Herkese iyi günler,
>
> ben bilgisayarımda hem XP hemde Pardus kurulu ve XP sistemim çok
> ağırlaştı. Geçenlerde duyduğuma göre bir HDD ye linux kurulduğunda HDD
> nin düzelmeyecek şekilde bir takım arızalar oluştuğunu

iyi sallamışlar... Linux tü ee demişler resmen... :)

ve bu yüzden formatlanıp dosya sistemi tekrar kurulsada bir ağırlaşma söz
> konusu
> olduğu söyleniyor bunun windowscuların hurafeleri olduğunu düşünüyorum
> ancak bir yavaşlama olduğuda gerçek.

Pardus kurulumu hangi bölüme yaptınız? Windows bölümünü ufaltıp kalan kısma
Pardus kurmak için Partition magic gibi bir program kullandınız mı? Yoksa
boş bir alan vardı da oraya mı kurdunuz Pardus'u?

Windows'ta Disk tarama/birleştirme hizmetini çalıştırmayı deneyin...