[Pardus-kullanicilari] Pardus için FTP proğramı

selim ok selimok at gmail.com
30 Oca 2007 Sal 00:21:48 EET

29.01.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış:

> Merhaba...
> Henüz iki günlük Pardüscüyüm.Geliştiricilerini tebrik ederim.Aslında
> aramadığım yer de kalmadı,bazı tavsiyelerde oldu,ancak beceremedim.
> Acil olarak ftp proğramı bilgisayarıma kurmama gerekli.Çünkü,güncellenecek
> bir sitem var.Pisi de bulamadım bunu.Ayrıca,winrar,winzip benzeri bir
> proğram da lazım,dosyaları sıkıştırmak için...
> Teşekkürler.İyi çalışmalar.

Ftp icin pardus menüsünden Programlar > Internet  > Knetattach (Ag Dizin
Sihirbazi) 'ni tiklayin acilan pencereden FTP secenegini secip devam edin.
Bilgilerinizi girin ve iste baglisiniz :)

Zip,rar vs. icin ark adli programi kullanabilirsiniz. Bunun icin iki farkli
yöntem var. Dosyalarin üzerine sag tiklayip sikistir diyebilirsiniz yada
Pardus menüsünden Komut Calistir'a tikladiktan sonra ark yazip ark
sikistirma programini acabilirsiniz. Ordan geri kalan islemler winzip ile
oldukca benzer zaten. Pardus'la windows'taki gibi her sikistirma algoritmasi
icin farkli program kullanmaniza gerek yoktur.

Iyi calismalar,
Selim