[Pardus-kullanicilari] Harici Dial up modem

Tayfun YÜĞRÜK tayfunytu at gmail.com
29 Oca 2007 Pzt 22:16:58 EET

Eğer bir klasörün kullanıcı haklarını herkes görebilir gibi bir
şekilde yaptığınızda programlar görmeye başlıyorsa sorun büyük
ihtimalle grup,kullanıcı hakkı sorunu zaten tahmin etmesi zor değil.
Bence /dev/ttys0 dosyasının grubuna bi bakın eğer grup root ise yeni
bir grup yaratın ve kendinizi bu yeni gruba dahil edin daha sonra
/dev/ttys0 dosyasının grubunu yeni yarattığınız gruba değiştirin, Eğer
grup roottan farklı ise kendinizi dosyanın grubuna dahil edin.
Benim ses kartım ile ilgili bu konuyla alakasız ama temelde buna
benzer bir sorun vardı ses kartımdan ses gelmiyordu herşey sorunsuz
gözüküyordu ama ses gelmiyordu sonradan şans eseri farkettim /dev/snd/
içindeki dosyaların grubu audio imiş ben de auido grubuna dahil
değildim, kendimi audio grubuna dahil edince ses gelmeye başladı.