[Pardus-kullanicilari] grubu yeniden yazdýrtmak;peki nasýl?

remzi kavcýoðlu ritzmo91011 at gmail.com
29 Oca 2007 Pzt 16:06:36 EET

deÄŸerli panterler,

bir konuda karşılaştığım engeli bildirmek isterim ki;  fikrini , çözüm
yolunu bildirenlerden şimdiden müteşekkirim:

iki işletim sistemi kullanıyor(d)um.
tüm makineyi sahiplenme meylindeki iletim sistemi göçüverince, kurulumunu
yenilemem gerekti.
ama kaya gibi pardus 2007 yeni çekirdek kurulumu da rahatsız etmek istemedim
diÄŸer sistemi yeniden kurdum ve

grubu yeniden yazdırmak konusunda takılmış durumdayım

http://www.forumuz.biz/pardusda_grubun_yeri-136184t.html

adresinde bişeyler buldumsa da uygulamada beceri gösteremedim

eldekiler:
yeniyetme, konsol çömezi pardus-kullanıcısı
iki iÅŸletim sisteminin de kurulu olduÄŸu bir hdisk
bir tane iyi çalışan bir Pardus-Çalışan-2007 CD

sağlıkla kalınız
--
remzi