[Pardus-kullanicilari] Hareketli Gif için bir GUI program

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 23:49:02 EET

28 Oca 2007 Paz 23:29 tarihinde, Cemil MUTLU şunları yazmıştı:
> Hareketli "GIF" dosyaları yapmak için "ImageMagick" kullanan bir GUI
> programı bulamadım bir türlü. Acaba istediklerimi yapabileceğim böyle bir
> program var mıdır? Bilen arkadaşların yardımını rica edeceğim. Gerçekten
> çok önemli. Bıktım şu pencere programlarının para istemesinden.
Gimp ile hareketli gimp dosyaları yapabilirsiniz... Çok çok saçma bir yöntemi
var ama bir yandan da çok basit...

Canlandırmanın karelerini birer katman olarak açıyorsunuz, sonra katman
isimlerini görüntülenecek süre olarak düzenleyip .gif olarak kaydediyorsunuz.

isimler milisaniye cinsinden olmalı, 10 ms gibi...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->