[Pardus-kullanicilari] mesaj listesinden çıkmak

selim ok selimok at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 20:53:38 EET

28.01.2007 tarihinde serkan özal <serkanozalus at yahoo.com> yazmış:

> Her gün mailbox'uma bir ton pardus ile alakalı
> mail geliyor.bütün bu mailleri almak istemiyorum ne
> yapabilirim.yardımcı olursanız sevinirim.

Kendiliginden mi geliyor bu iletiler size. Önce siz birsey yaptiniz ve ondan
sonra gelmeye basladi degil mi? Simdi yaptiginiz seyi hatirlamaya calisin,
ayni yere gidin ve kendinizi listeden cikarin. Hatta ben size biraz yardimci
olayim. Su adrese girmistiniz
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari , oradan
kayit olmustunuz, simdide yine ordan kaydinizi silecek ve gelen iletileri
bir daha almayacaksiniz. Bu kadar basit. Bu arada listeden cikis formu
sayfanin en sonunda.

Iyi calismalar,
Selim