[Pardus-kullanicilari] 3d oyunları açamıyorum

süleyman esen suleymanesen at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 18:27:22 EET

/etc/X11/xorg.conf dosyasını düzenlkemiştim zaten renk derinlikleri 24 dü
beryl'i kurmustum o zman düzenlemiştim. İki komutu verincede şu çıktıyı
alıyorum
pardus uyusuk # update-opengl ati
Switching to ati OpenGL interface
pardus uyusuk #  update-opengl xorg-x11
Switching to xorg-x11 OpenGL interface

galiba bu doğru olan çıktı ama halen sorun var amaroğu açtığımda bile alt
tarafında renkler birbirine girmiş.