[Pardus-kullanicilari] Mplayer Alt Yazı Sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Oca 2007 Paz 18:06:45 EET

On Fri, 26 Jan 2007 23:19:18 +0200
"süleyman esen" <suleymanesen at gmail.com> wrote:

> ARkadaşlar filmi açıyorum görüntü çok güzel ama alt yazı dosyasını
> içine atınca kiltleniyor mplayer çalışmıyor.

 Aslında kilitlenmiyor, bunu bir ses/görüntü dosyası olarak oynatmaya
çalışıyor fakat öyle olmadığı için oynatma işlemi duruyor. Grafik
ortamda oynatacağınız filmi açtıktan sonra menülerden dosyayı altyazı
olarak gösterirseniz dosyayı çalıştıracaktır. Dosyanın adı film
dosyanızla aynı olursa ( aa.avi ve aa.sub gibi ) MPlayer otomatik
olarak altyazıyı yükleyecektir.