[Pardus-kullanicilari] KDE 3.5.6'ya guncelleme

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 14:59:06 EET

KDE 3.5.6' da değişmiş dediğiniz menü zaten Pardus 2007'de var ve
Kickoff menü olarak geçiyordu.. KDE' nin yeni sürümünde bu menü ön
tanımlı olarak kurulu geliyor..Fakat işin kötü tarafı Pardus 2007'deki
Türkçe Kickoff menüsünü İngilizce'ye çeviriyor..Yani buyurduğunuz gibi
Vista havası filan değil..

Eyüp Ersan SÜLÜN