[Pardus-kullanicilari] OpenOffice güncellemesinden sonra kök dizininde ortaya cikan klasör

selim ok selimok at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 17:07:57 EET

Merhaba,
Dün gece yatmadan önce güncelleme yaptim, zaten tek paket vardi, oo
güncellemesi.
Bugün bilgisayari ilk actigimda büyük olasilikla OO ile alakasi olmayan bir
ses sorunu ortaya cikti, artik pardus'u duyamiyorum. :(
Asil önemlisi baslikta bahsettigim sey. Su anda kök dizininde gizli bir
.openoffice.org2 klasörü var. Bu oraya yanlislikla mi geldi acaba, yoksa
kasitli mi? Birde herkeste mi böyle yoksa yalniz bende mi?

Iyi calismalar,
Selim