[Pardus-kullanicilari] bilgisayarı kapat dediğimde kapanmıyor

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 14:00:37 EET

Sn,Kullanıcılar

- Pardus ile bilgisayarımın " kapanmama " sorunum halledildi...
- ne bulut imzalı postada anlatılanları - yaptım...
- Sorun çözülmedi...
- Komut satırındaki ... " 1024x768-32 at 60 ..." ' i 800x600-32 at 60 yaptım
( çünki ben bilgisayarı bu ayarda kullanıyorum )
- Sorunum Çözüldü
- Artık bilgisayarımı kapatabiliyorum.nebulut ' a teşekkürler

 [ Biraz degişiklik oldu , Açılıp kapanırken siyah ekranda kullanıcı adı
girdisine düşüyor, sonra açılmaya devam ediyor. Sanırım degiştirdigim ayarda
32 at 60 ı degiştirmeliyim 1024x768 - 32 at 60 ise
800x600 - ( ne olmalıdır )  bilen varsa yazmasını rica ederim ]

Esenlikler dilerim

22.01.2007 tarihinde ne bulut <nebulut at gmail.com> yazmış: