[Pardus-kullanicilari] KDE 3.5.6'ya guncelleme

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 02:04:26 EET

27 Oca 2007 Cts 01:34 tarihinde, Talha Yalta şunları yazmıştı:
> Arkadaslar aranizda KDE'yi 3.5.6'ya guncelleyen var mi?
>
> sudo pisi ar kde
> ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.5.6/Pardus/pisi-index.xml.bz2
> sudo pisi update-repo
> sudo pisi upgrade
>
> komutlarini veriyorum. Yeni depoyu goruyor ama hicbir guncelleme
> yapilmiyor. Iyi calismalar
> ATY
Kde sürümünüzü yükseltmek için acele etmeyin. Önce geliştiricilerimize test
için biraz zaman tanıyın. Pardus'a yüklenmek için yeterince kararlı olduğuna
karar verdiklerinde zaten normal depoda görünecektir, bence o zaman yükleyin.
Ama ben test etmek ve oluşan hataları detaylı bir şekilde raporlamak
istiyorum derseniz o ayrı bir konu...