[Pardus-kullanicilari] pardus kullanıcıları

selim ok selimok at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 17:53:53 EET

26.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış:

> Atamert Ölçgen yazmış:

> merak edip kuranları ve ayda yılda bir pardusu açanları pasif olarak
> nitelendiriyorum.
>
> genelde islerini pardus uzerinde yapan ve mecburiyetten dolayı findowsda
> kullanmak zorunda olup gunun belirli  zamanlarında findowsta kullananlar
> aktif..... (bunun sayısını pisi guncelleme sayısı yaklasik olarak
> cikacaktir.. )
>
> birde hiper aktifler var tabi.. findows dan nefret edenler :D
>
> evet murat beyin yazılarına baktım download , dagıtım, sayfa goruntuleme
> [...]

Pardus'un bilinirligi eksponensiyle olarak artmasada bence katlanarak artan
bir kullanim orani var. Bu öyle yada böyle dis dünya'ya da yansiyacak ancak
bence bu ilk olarak 2007'de mümkün oldugu icin, biraz beklememiz gerekecek.
Hersey okadar yeni ki, belli seyler yerine oturunca zaten bizden kimse bir
yere birsey yazmadan yabanci sitelerde pardus'la ilgili seyler görecegiz, ki
görmeye basladik bile. Bunlarin sayisinin artacagindan kuskum yok. Herkes
sorumlulugunu yerine getirirse, vistanin cakilisini, pardus'un yükselisini
görmek isten bile degil. Pardus'un pencesi, patlamasi gereken balonu
tirmalamak icin hazir bekliyor, sadece izleyicilerin alkisina ihtiyaci var
:) Bu ülkede herkes firsatim olsa bu ülke icin sunu yapardim, bunu yapardim
diyor, iste firsat :) (aman milliyetcilik tartismasina dönmesin, ama gören
göz microsoft support istemez :)

Iyi calismalar,
Selim