[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ve ses

selim ok selimok at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 16:45:48 EET

26.01.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> ubuntu ve kubuntuda "oss audio driver" seçiliyken ses alıyorum. hem de ne
> ses sonda!
> onlarda esas kısmak problem ve kısılmıyor da...
>
> suse fedora ve gentoo da ses alamadım. ama ilk açılışta benim laptopta
> pardus bile (kısmen) ses vermiyor;
> webcam den dolayı...(blackliste ekleyince canını okuyorum o ayrı...)

Windows kurdugumdan mütevellit olmuyor demek ki. Bunun cözümünü bulsam iyi
olacak, pardus kullanacak insanlara süper bir sanal makine bulmusken sirf
ses sorunu yüzünden güme gitmesin. Yeterli ram ayrildiginda performans cok
iyi, bu performansi qemu'da alamiyordum, ayni zamanda cokta basit kullanimi.
Ses icin ne yapsak acaba...

Iyi calismalar,
Selim