[Pardus-kullanicilari] amd 3000 1gb rem 256md ati ekran kartı 3 sata disk fakat pardus kurulumu yapamıyorum

murat ozkan umutplotter at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 13:11:45 EET

size dönemediğim için özür dilerim
1. de   120 gb    c ve d olarak 60 mb 60 mb ve c de 60 gb de sistem yüklü
sadece win xp sata
2. de tek 80 gb hdd e: sürücüsü olarak seçili

3. de 80 gb 3 e bölünük

win xp den başka bir sistem atmadım halledersem pardus olacak birde

size iyi çalışmalar dileğimle hoşçakalın

25.01.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: