[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sorunu -yeniden-

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
26 Oca 2007 Cum 04:26:06 EET

Yahoo'ya Türkçe karakterlerle geliyor ama, listede gördügüm Türkçe karakterler desteklenmiyor. :-(

  Yeniden, bu kez Türkçe karakterler kullanmadan gönderiyorum.

  Merhaba,

  Pardus'u kurmak zor oldu; her defasında ya dondu ya okumadi vb.

  Hele % 80 kurulduktan sonra donmasi ve yeniden baslatmak sinir ediciydi.

  Pardus 2007'yi de zar zor yükleyip kurdum, belirli bir süredir de çok iyi gidiyordu. Pardus dünyasina giriyordum yavas yavas, terimleri, yöntemleri ögreniyordum.

  Hala sifirdan yeni bir yazilim yükleyemesem de 'Pisi'yle güncelleme ve yeni kurulum yapiyordum..

  Ama iste bu kurulum ve güncelleme basima büyük bir is açti. :-(

  Iki gün önce yazilim güncellemelerinde 'Openoffce clipart'i yükleyip kurmak istedim. Sorun da orada basladi. Yükleme sirasinda bilgisayar dondu, uzun süre bekledim, herhangi bir devinim olmayinca bilgisayari kapatip yeniden baslatmak istedim ve... başlamadi.. :-(

  Simdi yeniden Pardus diskinden kurmak istiyorum ama, sürekli donuyor. Bazan diski yeniden boyutlandırırken donuyor, bazan %2, %4, %6 ya da % 26 kurulum süresinde söyle bir sorun iletisi veriyor: LZMA çalistırilmaktan bir hata olustu. Pardus Cd'si bozuk olabilir ya da CD-Rom okuyucudan kaynaklaniyor olabilir'. Bazan da baska bir sürü yazi vererek 'sistemi yeniden baslat' diyor.

  Ve bir türlü kuramiyorum. Birkaç kez yeniden Pardus CD'si yaratip denedim, ancak hep sonuç ayni.

  CD-ROM okuyucu olablir mi? Güncelleme yapmayalim mi Pisi'den?... Bundan sonra çekinceyle bakacagim otomatik güncellemelere... :-(

  Bu arada, bu sisteme oldugu gibi Pardus'i kurdugum için olacak daha önce, artik Windows'u da kuramiyorum. :-(

  Bir çözüm önerisi getiren olursa sevinirim. Pardus'a alisiyordum...

  Kanada'dan esenlikle....

  Ömer Özen

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos