[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sorunu

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
26 Oca 2007 Cum 04:17:43 EET

Merhaba,

  Pardus'u kurmak zor oldu; her defasında ya dondu ya okumadı vb.

  Hele % 80 kurulduktan sonra donması ve yeniden başlatmak sinir ediciydi.

  Pardus 2007'yi de zar zor yükleyip kurdum, belirli bir süredir de çok iyi gidiyordu. Pardus dünyasına giriyordum yavaş yavaş, terimleri, yöntemleri öğreniyordum.

  Hâlâ sıfırdan yeni bir yazılım yükleyemesem de 'Pisi'yle güncelleme ve yeni kurulum yapıyordum..

  Ama işte bu kurulum ve güncelleme başıma büyük bir iş açtı. :-(

  İki gün önce yazılım güncellemelerinde 'Openoffce clipart'ı yükleyip kurmak istedim.  Sorun da orada başladı. Yükleme sırasında bilgisayar dondu, uzun süre beklidim, herhangi bir devinim olmayınca bilgisayarı kapatıp yeniden başlatmak istedim ve... başlamadı.. :-(

  Şimdi yeniden Pardus diskinden kurmak istiyorum ama, sürekli donuyor. Bazan diski yeniden boyutlandırırken donuyor, bazan %2, %4, %6 ya da % 26 kurulum süresinde şöyle bir sorun iletisi veriyor: LZMA çalıştırılmaktan bir hata oluştu. Pardus Cd'si bozuk olabilir ya da CD-Rom okuyucudan kaynaklanıyor olabilir'. Bazan da başka bir sürü yazı vererek 'sistemi yeniden başlat' diyor.

  Ve bir türlü kuramıyorum. Birkaç kez yeniden Pardus CD'si yaratıp denedim, ancak hep sonuç aynı.

  CD-ROM okuyucu olablir mi? Güncelleme yapmayalım mı Pisi'den?... Bundan sonra çekinceyle bakacağım otomatik güncellemelere... :-(

  Bu arada, bu sisteme olduğu gibi Pardus'i kurduğum için olacak daha önce, artık Windows'u da kuramıyorum. :-(

  Bir çözüm önerisi getiren olursa sevinirim. Pardus'a alışıyordum...

  Kanada'dan esenlikle....

  Ömer Özen

Ask a question on any topic and get answers from real people. Go to Yahoo! Answers.