[Pardus-kullanicilari] amsn veya kopote ile dosya aktrtımı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 00:39:59 EET

26.01.2007 tarihinde Kürşad Candıloğlu <olcaytoalp at gmail.com> yazmış:

> Selim Bey bu dediklerinizi yapıyorum ama amsn de ve kopotede dosya
> gönderemiyorum

her ikisinde de karşı tarafın onayını vermesi biraz gecikiyor. dosya
gönderme işlemini
ben de defalarca yaparak hata vermesine neden olmuştum.

fazla büyük olmayan bir boyuttaki dosyayı herhangi birisinden (amsn veya
kopete) işlemleri
tekrarlamadan birisine göndermeyi deneyin.

başka aklıma gelen bir durum yok.

tam olarak hangi aşamada takıldığını veya herhangi bir hatayı verip
vermediğini
belirtirseniz iyi olacak.

ben daha önceden amsnde "dosyayı yazma hakkınız yok" diye hata alıyordum.
çünkü
hesap>seçenekler>diğerleri kısmındaki "alınan dosyalar dizini" ni /usr/lib
olarak belirlemişim
nasıl olmuşsa! haliyle yazma izni kullanıcı için mümkün olmadığından izin
vermiyordu.
sonra bu adresi home/Selim olarak değiştirince
dosya gönderme ve almada problem yaşamadım.

sonuçta ne hata alıyorsunuz? bunu bilmemiz lazım :-)