[Pardus-kullanicilari] Osmanlica karakter destegi

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
25 Oca 2007 Per 17:23:20 EET

Konuyu farklı bir başlık altında açsaydınız daha iyi olurdu. Bunun dışında
size üyelik için gönderilen mail adresinden nasıl üyelikten çıkacağınız
yazıyor. Biraz dikkat etmelisiniz. Ama yinede ben size listeden çıkmak için
adresi vereyim. Bu (
http://liste.uludag.org.tr/mailman/options/pardus-kullanicilari/d_d_raptor%40yahoo.com<http://liste.uludag.org.tr/mailman/options/pardus-kullanicilari/d_d_raptor%2540yahoo.com>)
adrese gidip üyelik için yazmış olduğunuz şifre ile girip üyelikten
çık tuşuna tıklayarak üyelikten çıkabilirsiniz.

Eğer üyelikten çıkma sebebiniz çok fazla mail gelmesi ise ama bir taraftanda
listeneden yararlanmak istiyor iseniz size tavsiyem bir gmail adresi almanız
ve grup'tan gelen mesajlara filitre uygulayıp Pardus etiketiyle direkt
olarak posta kutunuzun içinden ayrılmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede hem
mail adresinizi sağlıklı kullanırsınız hemde gmail kapasitesi sayesinde asla
posta kutunuzda dolmaz.