[Pardus-kullanicilari] firefoxda yerimleri

cihan kaya kayacin at gmail.com
25 Oca 2007 Per 01:13:22 EET

dün arkadaşın bilgisayara 2007 yi kurdum ve arkasındanda güncellemeleri
yaptım. yalnız internet olmadığından güncellemeler daha önce benim
bilgisayara yaptığım güncellemelerdi. yani güncelleme paketlerini bir cd ye
atıp onun bilgisayara kurdum. sorum şu: arkadaşın bilgisayara bu
güncellemeleri yaptıktan sonra firefoxda beraberinde gelen yer imlerinde
Hollandaca wiki falanda vardı. fakat aynı güncellemeler benim bilgisayardada
yapılmasına rağmen bu yerimleri görünmüyor. yani onun bilgisayarda daha
fazla yer imi görünüyor. neden böyle bir farklılık var?

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/