[Pardus-kullanicilari] pardus benim /dev/pts/0 ımı dinlemesin

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 23:38:40 EET

24.01.2007 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış:

> 24 Oca 2007 Çar 23:02 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:

> kuruldular,
>
> Daha önce de bu uyarıyı alıyordunuz ama bu kadar gözünüze sokulmuyordu,
> uyarının önem seviyesi daha düşük idi kernel açısından.. Bunun dışında
> konuyla ilgili bir değişiklik olmadı.

Tam olarak anlamadim yada durumu tam olarak anlatamadim sanirim. Su anda bu
uyarilari almiyorum, kullandigim sistemi yaklasik 3 hafta önce kurdum ve 3
haftadir hic bir uyariyla karsilasmadim. Sistemi zorlayacak onlarca sey
yapmama ragmen. Ancak farkli bir disk bölümüne kurdugum pardus cart diye
basmaya basladi uyarilari. Ilk kez sisteme kurup sonradan kaldirdigim
pardus'ta ilk iki gün boyunca hic uyari vermezken, güncellemelerden sonra ve
benim yaptigim herhangi birseyden sonra (ne oldugundan emin degilim ama
alsaconf ve seskarti ile ilgili yaptiklarim cok gözüme batiyor) yine hata
pencereleri olusturmaya baslamisti. Yani su anda, sistem üzerinde hatayi
engelleyecek tek bir ayarlama yapmamama ragmen, HIC BIR hata mesaji
almiyorum.
Kafami karistiran sey de bu. Kafamin karisikligina verin, söylediginiz
seyden cikarmam gereken cevabi cikaramadim :)

Iyi calismalar,
Selim

ekin.