[Pardus-kullanicilari] driver istegi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Oca 2007 Çar 23:04:49 EET

24 Oca 2007 Çar 22:01 tarihinde, Hakan Sönmez şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Ekteki m560x webcam driver kodlarını internette buldum fakat derleyemedim.
> Yardımcı olan arkadaşımız olabilirmi?

Bu sürücü yakın geçmişe kadar kararlı sürüm deposunda bulunuyordu, fakat
oldukça fazla sorun çıkardığı için depodan çıkartıldı - Tüm USB sistemini
çalışmaz hale getirdiği durumlar oldu.

Kullanmanızı şu anda önermiyoruz, yine de risk alırım derseniz, çıkabilecek
sorunlardan Pardus değil siz sorumlusunuz :-) Sorunlarının  çözülmesi ile
ilgili bir gelişme olursa zaten kararlı depoya geri girecektir, çok acil
değilse bekleyebilirsiniz.

> Bus 001 Device 002: ID 0402:5602 ALi Corp.

Evet, m560x ile destekleniyor.

ekin.