[Pardus-kullanicilari] Kateden cikinca error?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Oca 2007 Çar 21:11:37 EET

24 Oca 2007 Çar 13:25 tarihinde, ulas şunları yazmıştı:
> kate ile dosya actim diyelim, kaydedip duzgun bir sekilde ciktigim zaman
> console da
>
> QObject::disconnect: Unexpected null parameter
> QFile::open: No file name specified
>
> gibi bir error cikiyor..gorunurde kate de yazip sakladigim seyler
> korunuyor fakat bu sorun da neyin nesidir?

Kate'de ufak bir sorun var gibi görünüyor, ama herhangi bir fonksiyon sorununa
yol açmamış sizin de belirttiğiniz gibi..

bence şu an için görmezden gelebilirsiniz, eğer bir fonksiyon sorunu da
gözlerseniz hata takip sistemimize bildirmekten çekinmeyin.

ekin.