[Pardus-kullanicilari] mavi ekran gelip duruyor

bunyamin ural bunyaminural at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 20:04:30 EET

hicbi şekilde acilmiyor ki bunla ilgili ayarlar yapayım
yeni bi harddisk aldim.. pardus kurdum ..grub loading error 18 dedi..
bios u update ettim..
simdi ' pardus 2007 mavi ekran gelip duruyor..
calisan cd de de aynı durum... sistem yuklenmiyor oylece druyor..

2007/1/24, bunyamin ural <bunyaminural at gmail.com>:

> sistemi yeniden yukledim ve  error 18 hata verince biosu update ettim.
>  bu andan itibaren mavi ekran gelip duruyor.

O halde sistemi verbose modunda açmak sorunun nerede olduğunu gösterebilir
belki...
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-January/014341.html

adresinde Emre Işıldağ bunu nasıl yapabileceğini sormuş. Çeşitli cevaplar
gelmiş, asıl cevap en sonlarda Onur Küçük'ün verdiği cevap. Bu ileti dizini
baştan sona okuyun, eğer başka çözüm gelmezse /boot/grub/grub.conf
dosyasının yedeğini alarak title blok'undan birini klonlayarak üzerinde
belirtilen deÄŸiÅŸikliÄŸi yapabilirsiniz...

Böylece açılışta nelerin yüklenmesinde sorun olduğu görülebilir...

Kolay gelsin...

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr