[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 internet problemi.yardım!

Behlül Yeşilyurt behluly at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 12:17:22 EET

Arkadaşım bende senin modemden kullanıyorum.Pardus'ta da rahatlıkla
internete girebiliyorum.Bunu en basitinden  sana yazdıkalrımı yapman yeterli

Konsolu aç "su" yaz ve "root" parolanı gir.adsl-setup yaz
enterle.Kullanıcıismini gir
xxx at ttnet gibi.
İkinci kısımda olan kısma "nas0" yaz.Tırnak işareti koyma.Sonraki kısma "no"
yaz.Dns bilgisi isteyecek senden oraya bir şey yazma direk
enterla.Sonraşifre kısmına geldik iki kere sana şifreni soracak onu
gir.Sonra firewall seçimi isteyecek "0" yaz ve enterla.En sonda yaptıklarını
kaydetmen için sen"y" tuşuna bas ve enterla.Şİmdiki aşamada "br2684ctl -c 0
-b -a 8.35" gir enter yap.Üç satır bir yazı çıkması lazım.Ondan sonra
"adsl-start" yaz enterla."Connected!" dedikten sonra internettesin.Ama her
seferinde bu iki komutu girmek uzun olacağı  konsolda

sudo nano /etc/conf.d/local.start yaz sana parola soracak oraya kullanıcı
parolanı yazacan root parolanı değil.İçine bir alt satıra bir boşluk bırak
daha sonra

br2684ctl -c 0 -b -a 8.35
adsl-start

yaz ve ctrl+x bas enterla ve çık.