[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 12, Konu 440

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
24 Oca 2007 Çar 12:15:28 EET

Merhabalar

Bilgisayarımda ATI X700LE model ekrean kartı takılı ve bilgisayarım açıldığında Grup programı düzgün çalışıyor
XP ye de her zamanki gibi girebiliyorum ancak Pardus u başlattığımda siyah bir ekran çıkıyor (bir koşede renk tayfları) ve bilgisayar kullanılmaz hale geliyor. çözüm olarak ekran kartını sokerek onboard ekran kartını kullanıyorum ama bu baya bi sıkıntı yaratıyor.
bunun icin bir çozum yolu yok mu? Yoksa güzelim parusu sırf bu yüzden gözden mi çıkarayım bilemedim. (onun dışında pardusu çok başarılı buluyorum XP, Fedora vs halt etmiş.)

Not: Pardus la tanışmam Alfa 3 sürümü ile oldu o gün bugün hala aynı sorun var. merak ediyorum benzer sorunlar  başkalarında da var mı?

TeÅŸekkurler.

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com

Need Mail bonding?
Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.