[Pardus-kullanicilari] sikca kernel güncellemek ne kadar dogru

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 11:15:34 EET

Peki ya güncellemelerden sonra eski cekirdekle acmaya calisinca ortaya cikan
hatalari nasil engelleriz. Uzun uzadiya her seyi incelemedim ama eski
cekirdeklerden biri ile acmaya calistigimda yalnizca siyah bir ekranla
karsilastim, bir yenisi ile acmaya kalktigimda ktorrent dosyalarini
bulamiyorum nerde bunlar diye 5 sn'de bir hata veriyordu. Yani bir nedenden
ötürü hadi yeni kernel sorun cikariyor, eskisini kullanayim da diyemiyorum.
Durum bir tek bende mi böyle yoksa genel bir sorun mu? Eger zaten eski
cekirdekler hala sistemde kaliyor ve grub'dan secilebiliyorsa bunun sebebi
olasi güncelleme sorunlarina karsi tedbir olarak düsünülmüs olmasidir diye
tahmin ediyorum. Ancak en azindan bende bu tedbir ise yaramiyor.

Iyi calismalar,
Selim