[Pardus-kullanicilari] Güncelleme Hk.

Zuber Omurtak zuber.omurtak at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 23:41:10 EET

Üzgünüm formatladım ve ilk chip dergisinden kurduğum halinde ve güncelleme
yapmayı düşünmüyorum, ama saırım server daki son kernel, eski kernel da
açılışta listeleniyor ama ondan açsamda sorun düzelmedi, ralink in driver
inden kaynaklanıyorda olabilr ama sıkıntı duyduğum windows kullanıcılarına
atın "şu lisanssız programlarınızı işte taş gibi pardus" diyememek
kararlılık sorunumuz var hala.
Yaptıklarınızı küçümsemek değil amacım aksine bu zorlu yolda elimden
geldiğince yardımcı olmak istersenz yeniden güncelleyip sonucu size
bildirebilirim

23.01.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: