[Pardus-kullanicilari] Akregator ancak root haklarıyla çalışıyor

Guardian samedkonak at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 16:43:43 EET

Bugün açtığımda hergün kullandığım rss okuyucum Akregator çalışmadı, pencere
açılıyor fakat gerisi gelmiyor kilitleniyor.

Bende pardus-2007 cd'sinden Akregrator'un içinde geldiği "kde-pim.3.5.5" pisi
paketini tekrar kurdum fakat yine işe yaramadı, tabi daha önceki paketi
kaldırmadan denedim, çünkü yalış birşey olmasını istemedim.

Şuan root haklarıyla çalıştırıyorum rss okuyucusunu, iyiki rss listemi daha
önceden yedeklemişim.

Fakat yinede root olarak çalıştırmak hoşuma gitmiyor, hea birde ayrı kullanıcı
açıp onun haklarıyla da çalıştırabilirim fakat ben kendi kullanıcımdan
açabileceğim bir çözüm istiyorum.

Herkese teşekkürler, bir fikri olan?