[Pardus-kullanicilari] pardus wiki

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 14:58:46 EET

ne varmış uslubunda *lütfen* açıklarsanız sevinecegim sayın yüce ekin ?
dataların yok olduguna inandık bir suru mail attık ve attı bir sürü gönüllü
insan yardım edelim eski hale getirelim diye.Şimdi datalar yok olmadı olurmu
öyle şey deniyor.Ve ben nedenini sorunca uslubum ne oluyor onu anlayamadım?
Rica edecegim eger uslubumda bir şey yoksa bu tür uyarı gibi mesajlarınızı
kendinize saklayın çünki pek dostca bulmuyorum.

23.01.2007 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış: