[Pardus-kullanicilari] usb bellek eskiden otomatik görünüyordu simdi görünmüyor

selim ok selimok at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 14:33:26 EET

23.01.2007 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış:

> Merhaba;
>
> 23 Oca 2007 Sal 09:43 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:
> fdisk

> cat /etc/fstab komutunu çıktısı nedir ? Sisteminizi update ederken usb
> cihazınız takılı mıydı ?

Sistemi güncellerken cihaz takiliydi sanirim, /etc/fstab ciktisida söyle :

/dev/sda2   /                    ext3      noatime              0 0
proc        /proc                proc      nosuid,noexec        0 0
none        /dev/shm             tmpfs     nodev,nosuid,noexec  0 0
/dev/sda12  /mnt/sda12           ext3      noatime              0 0
/dev/sda13  /mnt/sda13           ext3      noatime              0 0
/dev/sda10  /mnt/sda10           ext3      noatime              0 0
/dev/sda11  /mnt/sda11           ext2      noatime              0 0
/dev/sda8   /mnt/sda8            ext3      noatime              0 0
/dev/sda9   /mnt/sda9            ext3      noatime              0 0
/dev/sda5   /mnt/sda5            ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0
/dev/sda6   /mnt/sda6            ext3      noatime              0 0
/dev/sda7   /mnt/sda7            ext3      noatime              0 0
/dev/sda1   /mnt/sda1            ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,locale=tr_TR.UTF-8,gid=6 0 0
/dev/sda3   swap                 swap      defaults        0       0

Bu arada Güney Bey, öneriniz icin tesekkür ederim, zaten mecbur oldugumda
onu yapiyorum, ama otomatik tanimasi daha iyi olurdu, herkeste ayni ise hata
kaydi girilebilir, ama önce neden olabilecegini anlamak gerek,

Iyi calismalar,