[Pardus-kullanicilari] kde sağ tıkla ikiinci kopyala seçeneği yok oldu& webcam

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 13:09:22 EET

Merhaba,

Dosya/Dizin kopyalama işlemi için dosya/dizine sağ tıkladığımda (ikinci)
kopyala seçeneği çıkmıyor. Sadece ctrl+c tuşunun olduğu kopyala çıkıyor.
Eylemler menüsünün altındaki Kopyala'ya tıklayıp açılan pencereden
kopyalayacağım dizini seçebiliyordum. Şimdi bu kopyala menüsü yok.

Bir de kopetede webcamden görüntü alamadım. amsn de görüntü alabiliyorum.
Ancak karşı tarafta da webcam varsa aynı anda görüntü alıp gönderme işlemi
yapamıyorum.

Teşekkürler.

--
yaşasın linux