[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 09:52:37 EET

Merhaba,

Sorun büyük ihtimalle Pardus kurulumumunun son ekranında master değil
slave diskin seçili olmasından kaynaklanıyor. Siz ön yükleyiciyi
öntaımlı olarak işaretli gelen diske değil, diğer diskin  mbr ına
kurmayı dener misiniz.

Serbülent

22.01.2007 tarihinde Dursun OZTURK <drozturk_bim at hotmail.com> yazmış: