[Pardus-kullanicilari] internetten radyo dinleyeyemek

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 05:10:06 EET

verdiginiz mms://xiphias.vargonen.net/PowerFM adresini kaffeine'de
deneyince calisiyor. Diger taraftan yayinonline.com adresindeki
radyolar calismiyor. Ornegin firefox'u kullanarak yayinonline
uzerinden bestFM'e tiklayinca bir pencere aciliyor ama ses gelmiyor.
Pencerede gorunen adres uzerine sag tusla tiklayip adresi kopyala
diyorum ve bunu ayni sekilde kaffeine icinden yapistirmayi deniyorum
ama boyle de olmuyor. Kopyalanan adres su sekilde:
mms://89.149.209.110/yayinonline/yoe/rtry/bestfmrtry.asf

Acaba adresi baska sekilde mi girmek gerekiyor? Yayinonline uzerinden
cesitli radyolari nasil dinleyebilecegimizi soyleyebilecek bir arkadas
var mi?
Iyi calismalar...
ATY